Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вонберг Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Вонберг Т. В. 
Дослідження перспектив розвитку атипових форм зайнятості соціологічними методами [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2014. - № 1. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2014_1_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 570.135 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вонберг Т. В. 
Дослідження мікроекономічної ефективності професійного навчання безробітних для потреб ринку праці [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг, О. Ю. Вонберг // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2010. - Вип. 3. - С. 497-501. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2010_3_116
Попередній перегляд:   Завантажити - 78.905 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Вонберг Т. В. 
Дистанційна зайнятість працівників: нові виклики та можливості [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг // Бізнес Інформ. - 2020. - № 4. - С. 259-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 469.37 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Вонберг Т. В. 
Рекрутинг персоналу в епоху діджиталізації [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг, А. А. Головко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6. - С. 313-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_6_42
Досліджено digital-можливості у царині рекрутингу персоналу за сучасних умов функціонування економіки. Обгрунтовано актуальність переходу на сучасні методи, які застосовуються при digital-можливостях. Доведено, що галузь digital-рекрутингу є недостатньо висвітленою в наукових джерелах, звідки, як результат, - низька обізнаність фахівців у цій сфері. Через це знижується рівень використання сучасних інструментів. Зазначено, що українські компанії зазвичай використовують вже стандартизовані елементи діджиталізації - пошук кандидатів на джоб-сайтах, розміщення оголошень про вакансії в соціальних мережах тощо. Розглянуто та охарактеризовано ключові трендові напрями digital-рекрутингу, зокрема: використання штучного інтелекту та роботів; автоматизація процесів; використання агрегації та уберизації; використання соціальних мереж; альтернативні способи залучення кандидатів; застосування HR-аналітики. Виходячи з оцінки вже існуючих і задіяних цифрових можливостей більшості типових українських компаній запропоновано ряд заходів для модернізації процесу рекрутингу та підвищення прибутку компаній: розробка хмарної мережі; запуск власної ATS-системи; збільшення рівня використання таргетованої реклами в соціальних мережах та ліквідація низько ефективних джерел реклами вакансій; автоматизація та контроль статистичної інформації; запуск власного HR-боту. Пропонована програма заходів щодо вдосконалення рекрутингу персоналу з урахуванням трендових напрямів digital-рекрутингу допоможе значно економити час роботи рекрутера на кожному етапі, що в майбутньому суттєво відобразиться на всіх показниках результативності компаній. Доведено, що компаніям необхідно розширювати свої горизонти діджиталізації, адже без цього вони можуть поступитися позиціями на ринку. Використання digital-інструментів дозволить рекрутерам максимально швидко охопити ринок та активно взаємодіяти з кандидатами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.155 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Вонберг Т. В. 
Особливості рекрутингу персоналу в ІТ-компаніях [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг, Д. М. Кудименко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 7. - С. 287-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_7_38
Мета роботи - дослідження особливостей ІТ-рекрутингу за сучасних умов функціонування економіки. Обгрунтовано актуальність дослідження рекрутингу в ІТ-компаніях. Надано визначення економічної категорії "ІТ-рекрутинг", яку розглянуто як цілеспрямований і структурований процес забезпечення ІТ-компанії персоналом сфери інформаційних технологій, що відповідає своїми знаннями, навичками, компетенціями, якостями вимогам вакантної посади та роботодавця. З'ясовано, що питання ІТ-рекрутингу є недостатньо висвітленими в наукових джерелах. Доведено, що особливістю ІТ-рекрутингу є його кандидати, адже кожна вакантна позиція по суті є унікальною, а отже, передбачає також ж унікального працівника. Сформульовано та обгрунтовано основні вимоги до рекрутера, що шукає кандидатів ІТ-сфери. Розглянуто та охарактеризовано методи підбору ІТ-персоналу, зокрема хедхантинг, рекрутинг і скринінг. Визначено, що метод хедхантингу розрахований на працівників рівня Middle+/Senior/Lead, рекрутинг - на кандидатів рівня Junior/Middle, а скринінг - на спеціалістів Junior-рівня або ж практикантів, стажистів. Охарактеризовано основні канали залучення кандидатів, які обирають залежно від особливостей портрету майбутнього працівника компанії. Доведено, що вибір каналу залучення є найвагомішим етапом всього процесу ІТ-рекрутингу. Розглянуто використання в ІТ-рекрутингу соціальної мережі для ділового спілкування - LinkedIn, а також спеціалізованих сайтів, сервісів і таких видів пошуку, як Boolean search і X-ray запити. Розглянуто процедуру рекрутингу ІТ-спеціалістів через призму етапів пошуку, повний цикл якого налічує 9 кроків: запит на відкриття вакансії; вибір каналів пошуку; пошук кандидатів; установлення зв'язку; співбесіда; тестування; прийняття рішення щодо заповнення вакансії; працевлаштування та адаптація новоприйнятого працівника.
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.544 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Вонберг Т. В. 
Тенденції розвитку рекрутингу персоналу через призму диджитал-інновацій [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг, А. А. Головко // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 45. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_45_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.957 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вонберг Т. В. 
Динаміка мотиваційних важелів під впливом пандемії [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг, Е. М. Мотчана // Проблеми економіки. - 2021. - № 3. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2021_3_23
Мета роботи - аналіз мотиваційних важелів до ефективної праці, котрі були дієвими до та стали дієвими після початку пандемії COVID-19. Обгрунтовано актуальність дослідження мотиваційних чинників і ймовірних змін у мотиваційних складових працівників компаній, котрі виникли у відповідь на появу нового вірусу та необхідність масово змінювати звичний формат роботи. Аналізуючи й узагальнюючи наукові дослідження вчених у царині мотивації та стимулювання працівників до ефективної праці, незважаючи на наявні численні розробки, доведено, що питання зміни мотиваційних важелів під впливом пандемії все ще лишається недостатньо розкритим. Проведене дослідження надає можливість зробити певні висновки: пандемія вплинула, звичайно, на мотивацію та продуктивність праці працівників, але несуттєво. Так, з початком пандемії зменшилася питома вага респондентів, які мали середній рівень задоволеності своєю роботою, у цьому випадку збільшилася питома вага як респондентів, які мали найвищий рівень задоволеності, так і респондентів, які були не задоволені роботою. Також з початком пандемії зменшилась питома вага респондентів, які були продуктивними, тоді як збільшилася питома вага респондентів, які мали високий і низький рівні продуктивності. Доведено, що для людей із початком пандемії більш значущими стали стабільність, комфортні умови на робочому місці та перспектива додаткового доходу; водночас такі фактори, як конкурентна зарплата та можливості кар'єрного зростання, поступово почали втрачати свої лідерські позиції в переліку важливих мотиваційних складових до продуктивної праці. Опитування підтвердило, що протягом останнього року працівники все більше почали цінувати стабільність і соціально відповідальну позицію роботодавця щодо своїх працівників; а компанію все частіше працівники почали оцінювати саме за її відношенням до персоналу в період розквіту пандемії, за готовністю змінюватися разом із змінами навколишнього середовища, за готовністю підтримати персонал і допомогти за потреби.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.999 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Василик А. В. 
Фактори та заходи забезпечення задоволеності працею в сучасних умовах [Електронний ресурс] / А. В. Василик, Т. В. Вонберг, М. О. Дорош // Modern economics. - 2020. - № 21. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_21_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 490.3 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вонберг Т. В. 
Оцінювання персоналу компанії в контексті нової соціоекономічної реальності: реалізація системи OKR [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг, Г. В. Смалійчук, А. В. Василик, О. М. Білик // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 423-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_62
У контексті нової соціоекономічної реальності виникає нагальна потреба в ефективних інструментах управління продуктивністю праці, адже вимірювання ефективності з метою вчасного реагування й усунення недоліків є основою більшості процесів. Мета роботи - дослідження систем оцінювання персоналу: OKR, МВО, КРІ, що грунтуються на процесі цілепокладання; їх розмежування, виокремлення переваг та особливостей застосування. Обгрунтована необхідність переходу до більш ефективних інструментів управління продуктивністю праці в контексті нової соціоекономічної реальності. Запропоновано під OKR розуміти не просто метод оцінювання персоналу компанії, а радше певну систему управління, що дозволяє зосередити зусилля команди на виокремленні та реалізації основних і найбільш значущих індивідуальних цілей крізь призму стратегічного бачення розвитку та цілей всієї компанії. Виокремлено та охарактеризовано основні складові OKR: стратегічне бачення, індивідуальні цілі, елемент дії або ініціативність та ключові результати. Сформульовані базові принципи системи OKR: публічність і доступність, амбітність, концентрація на найважливіших цілях і завданнях, квартальність, ключові результати, систематичний обернений зв'язок, відсутність прив'язки до мотивації в компанії. Виокремлено переваги OKR порівняно з іншими системами оцінювання персоналу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 706.401 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Вонберг Т. В. 
Формування соціально-психологічного клімату в умовах пандемії [Електронний ресурс] / Т. В. Вонберг, А. А. Головко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2022. - Вип. 1. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2022_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.801 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського